Освітній проект: «SDG in Ukraine: Look of New Generation»

Освітній проект: «SDG in Ukraine: Look of New Generation»

Ситуація: ТОВ «АГРОТЕХСОЮЗ» усвідомлює, що конкурентоспроможність бізнесу у сильній та незалежній країні тісно пов'язана з його здатністю створювати умови для усебічного розвитку сучасної молоді. 

Молоде покоління нашої країни – це майбутні працівники, підприємці, креативний каркас еліти українського суспільства. Від того, за якими принципами ми навчимо їх жити, як побудуємо спільний діалог, на скільки почуємо і врахуємо їхню думку, які цілі вони поставлять перед собою, які умови життєдіяльності оберуть, буде залежати і наше майбутнє.  

Вирішення: Компанія «АГРОТЕХСОЮЗ» з метою розвитку і підтримки освітніх ініціатив, пов’язаних з впровадженням цілей сталого розвитку у освітнє та бізнес-середовище в Україні, сприяння розвитку професійної освіти спільно з Глобальним договором ООН в Україні, Українською асоціацією з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Київською Бізнес Школою, Академією праці,  соціальних відносин і туризму організувала Всеукраїнський студентський конкурс "SDG in Ukraine: Look of New Generation (Цілі сталого розвитку: погляд нового покоління).

Керівництво «АГРОТЕХСОЮЗ» надало студентам можливість спробувати свої сили у розробленні стратегії корпоративної соціальної відповідальності, яка б відображала завдання і напрями діяльності компанії у процесі реалізації цілей сталого розвитку та налагодження довгострокового діалогу з усіма зацікавленими сторонами. 

Така постановка завдання дозволяє студентам долучитись до с співпраці з ТОВ «АГРОТЕХСОЮЗ» і Глобальним договором ООН по практичному впровадженню Цілей сталого розвитку та практик корпоративної соціальної відповідальності, вдосконалення навичок, важливих для розвитку подальшої кар’єри.

Для компанії цей конкурс  - це нагода почути і зрозуміти одного з найбільш активних та креативних суб’єктів соціально-економічних відносин  – молодь. Для молоді – відчути свою важливість у вирішенні питань розвитку бізнесу, його суспільного внеску, отримати професійні та управлінські навички.

До участі у Конкурсі зареєстровано 53 команди з 34 вищих навчальних закладів 19 міст України (Буча, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Ірпінь, Київ, Кривий Ріг, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Сєвєродонецьк, Суми, Тернопіль, Умань, Харків, Херсон, Черкаси).

Конкурс проходитиме у два етапи, протягом яких журі з представників організаторів проаналізує подані конкурсні роботи. За цей час учасники також мають можливість відвідати регіональні представництва компанії, проводячи консультації зі специфіки роботи різних департаментів, надаючи змогу отримати додаткові знання професійного спрямування та їх функціонального наповнення, аналізу існуючих практик соціальної відповідальності та ідентифікації тих, що потребують більш глибокого аналізу і удосконалення.

Результат: Перша організаційна зустріч з потенційними учасниками, яка відбулася 12 жовтня 2017 р., показала, що українська студентська громада не просто цікавиться цілями сталого розвитку і питаннями соціальної відповідальності, а і прагне бути активним стейкхолдером та підтримувати національний бізнес у їхній реалізації.

В межах конкурсу протягом листопада місяця командам Сумського національного аграрного університету було проведено екскурсію у Сумському представництві компанії. Команди Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова та Харківського національного автомобільно-дорожнього університету відвідали Харківське представництво. Командам від КПІ ім. Ігоря Сікорського, Приватного вищого навчального закладу «Український гуманітарний інститут», Національного університету біоресурсів і природокористування України, Миколаївського національного аграрного університету, Університету державної фіскальної служби України, Київського університету імені Бориса Грінченка, Державного університету інфраструктури та технологій, Київського міжнародного університету було проведено екскурсію у Центральному офісі компанії (смт. Калинівка). Наразі екскурсії відвідало загалом понад 90 осіб.

Екскурсії пройшли у теплій затишній та дружній атмосфері.

Під час екскурсій студенти та їх куратори мали змогу ознайомитись із організаційною структурою компанії, її політикою, особливостями роботи у офісних приміщеннях, асортиментом продукції, структурою автопарку. Також вони відвідали складське господарство, сервісні майстерні, склади запасних частин, підрозділи зі стаціонарного ремонту. Команди мали змогу вивчити особливості навчальних програм, стан підтримки охорони здоров’я, проаналізувати морально-психологічний клімат у колективі,  виявити перспективи подальшого розвитку.

У смт. Калинівка студентам та їх кураторам також було показано спортивний зал для персоналу, представлено презентацію щодо основних видів продукції постачальників, здійснено поїздку на будівництво нового центрального офісу компанії. Під час проведення екскурсій усі команди мали змогу задавати питання щодо специфіки діяльності компанії (сертифікація, енергозбереження, логістика, умови праці, підтримка чистоти, маркетинг, фінанси, навчання тощо) і отримували на них змістовні відповіді від провідних фахівців ТОВ «АГРОТЕХСОЮЗ».

Проте найбільше враження на команди справила можливість керування сучасною демонстраційною моделлю трактора  CLAAS Axion 940. На ньому їздили як студенти, так і викладачі.


19грудня 2017 року відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу студентських команд «SDG in Ukraine: Look of New Generation»(Цілі сталого розвитку в Україні: погляд нового покоління).


Абсолютні переможці

І-е місце -  команда «Defenders  of the world» Миколаївського  національного аграрного університету

ІІ – місце - команда «Швидка економічна допомога»  Економічного факультету Київського національного університету  імені Тараса Шевченка 

ІІІ-е місце -команда «2B7G» Харківського національного автомобільно-дорожнього  університету

Переможці у номінаціях:

«Команда, яка надихає» та  «Соціальна значимість для стейкхолдерів» - команда «GoldBrainManagment_SUIT»  Державного  університету інфраструктури та технологій

 «Натхнення» - команда Сумського  національного аграрного університету та лідер команди Вікторія Шаповалова  виборола перемогу у номінації «Сміливість»

 «Реалістичність та результативність ідей для  компанії» - команда «Бекетовці» Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова

«Сміливе рішення» -команда «МММ» Університету державної фіскальної служби України

«Системність та  послідовність» - команда «Go2Aim» Харківського національного автомобільно-дорожнього університету